Code Center

تبلیغات

تقاضا برای آیفون 6 رو به صعود است!

تقاضا برای آیفون 6 رو به صعود است!

Apple-iPhone-6-5

بنا بر گزارش‌های شرکت کارگزاری Piper Jaffray، تقاضا برای خرید آیفون 6 همچنان به روند صعودی خود ادامه می‌دهد. یک نظرسنجی که توسط این شرکت کارگزاری برگزارشده بود، نشان می‌دهد که 40% شرکت‌کنندگان قصد دارند که این گوشی هوشمند 4.7 اینچی را در سه ماه آینده تهیه کنند که در مقایسه با میزان 37% مربوط به زمان معرفی این گوشی، روندی صعودی داشته است. قبل از عرضهٔ آیفون 6 توسط اپل، این درصد در حدود 33% بود.

این روند صعودی در این اعداد نشان از این دارد که هنوز تقاضا برای خرید این گوشی هوشمند بالا است. مقایسه شود با اواخر سال قبل میلادی، تعداد متقاضیان خرید آیفون 5اس از 50% به 44% کاهش پیداکرده بود. اگر قرار به یک جمع‌بندی باشد، 50% از 1004 نفری که در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند، تصمیم دارند که طی سه ماه آینده اقدام به خرید یک گوشی از برند اپل کنند و 43% اعلام کرده‌اند که می‌خواهند یک گوشی اندرویدی تهیه کنند.

pjsur

 طبق گفته این شرکت کارگزاری، مشتریان به‌طور قابل‌توجهی علاقه به صفحه‌نمایش بزرگ‌تر آیفون 6 دارند، یک برگ برنده این گوشی نسبت به نسل قبل است. طبق گزارش فون آرنا، دو روز پیش، میزان عرضه و تقاضا برای این گوشی هوشمند، با همدیگر برابر شدند. این شرکت کارگزاری اعلام کرده است که نرخ عرضه آیفون 6 در فروشگاه‌های اپل از 56% در هفته گذشته به 78% در این هفته رسیده است.

منبع : ترنجی

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

ابزار هدایت به بالای صفحه