Code Center

تبلیغات

ویدئویی جدید از گوشی جدید بلک بری و بوئینگ

ویدئویی جدید از گوشی جدید بلک بری و بوئینگ

بوئینگ بلک

بلک بوئینگ دارای اندازه ای ۵.۲ اینچی است و از صفحه نمایشی ۴.۳ اینچی با رزولوشن ۹۶۰x۵۴۰ پیکسل بهره می برد. وزن آن نیز ۱۷۰ گرم است و از ارتباطات LTE و WCDMA یا ۳G و GSM پشتیبانی می کند. همچنین پردازنده آن نیز مدلی ۱.۲ گیگاهرتزی با دو هسته کرتکس A۹ طراحی شده است.این گوشی حاصل همکاری بلک بری و بوئینگ هست.بلک‌بری برای ساخت گوشی مرموز خود Boeing که دارای قابلیت خود تخریبی است با شرکت‌های امنیتی خصوصی همکاری می‌کند.

بوئینگ بلک

مدیرعامل شرکت بلک‌بری (جان چن) در کنفرانسی که روز جمعه برگزار شد اعلام کرد که این شرکت برای ساخت سیستم‌عامل اختصاصی این گوشی که BES 12 نام دارد و بر پایه‌ی اندروید ساخته می‌شود از کمک پیمانکارهای خصوصی فعال در امور امنیتی استفاده می‌کند.این گوشی که نام کامل آن Boeing Black phone است قرار بود که در سال ۲۰۱۲ معرفی شود و اولین بار در کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا در مورد آن صحبت شد. این گوشی که قابلیت استفاده از دو سیم‌کارت دارد و دارای حسگرهای زیستی و قابلیت ارتباط ماهواره‌ای است.

بوئینگ بلک

یک ویژگی امنیتی منحصربه‌فرد  نیز دارد به‌این‌ترتیب که این گوشی فقط یک نفر را به‌عنوان کاربر اصلی شناسایی می‌کند و اگر هر کس به‌جز دارنده‌ی اصلی گوشی اقدام به باز کردن قطعات آن نماید به‌صورت خودکار تمام اطلاعات ذخیره‌شده درون‌ آن پاک می‌شود.قبل از این نیز گوشی‌های بلک‌بری به‌عنوان امن‌ترین گوشی‌های هوشمند شناخته می‌شدند و معمولاً توسط ارگان‌های دولتی با ماهیت امنیتی مورداستفاده قرار می‌گرفتند.

منبع : techzoom

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

ابزار هدایت به بالای صفحه