Code Center

تبلیغات

بلک بری امروز ورژن جدید پیام رسان خود را معرفی‌ کرد!

بلک بری امروز ورژن جدید پیام رسان خود را معرفی‌ کرد!

بلک بری

بلک بری امروز ورژن جدید پیام رسان خود را معرفی‌ کرد، این ورژن پشتیبانی بهتری را برای آی‌اواس ۸, اندروید Lollipop و البته اسمارت فون های بلک بری در نظر گرفته است و ویژگی‌‌های جدیدی را نیز اضافه کرده است.این شرکت اعلام کرده است که ویژگی‌های اضافه شده، و بروز رسانی‌ها در این ورژن مواردی است که توسط کاربران درخواست داده شده است. این پیام رسان اکنون به شما اجازه میدهد که در گروه‌ها بتوانید Stickers بفرستید، فرستادن Stickers یک ویژگی بسیار مهم در اپلیکیشن‌های پیام رسان محسوب میشود پس طبیعی است که این ویژگی‌ در این ورژن در نظر گرفته شود.

منبع :saniyeh

 

group-stickers

پیام‌ها و عکسهای زمان دار (مانند اسنپ چت) دیگر ویژگی‌ است که انعطاف پذیری بیشتری به شما میدهد، علاوه بر این شما تا پایان محدوده زمانی‌ میتوانید چند بار متن یا عکس را مشاهده کنید.

timed-message

پشتیبانی بهتر از صفحه نمایش بزرگ آیفون‌های نسل جدید، طراحی تخت که نزدیکی‌ بیشتری با طراحی خود آی‌اواس دارد نیز در این ورژن در نظر گرفته شده است.

bbm-channels

پشتیبانی‌ از اندروید Lollipop و دیدن حالت پیام‌ها و عکسهای رسیده و خوانده شده نیز از ویژگی‌های دیگر برای اندروید است. بلک بری اعلام کرده است که این ورژن احتمالا تا ۲۴ ساعت آینده در فروشگاه‌های اپلیکیشن مربوط به سیستم عامل‌های مختلف قرار می‌گیرد.

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

ابزار هدایت به بالای صفحه