Code Center

تبلیغات

بلک‌بری؛ بی‌نیاز از لطف کیم کارداشیان!

بلک‌بری؛ بی‌نیاز از لطف کیم کارداشیان!

John Chen 615x385 John Chen talks about Kim Kardashian, monetizing BBM and Selfies

مدیر عامل بلک‌بری می‌گوید در حالی‌که این شرکت از لطف کارداشیان به محصولاتش سپاسگزار است اما تسلیم احساسات و هیجان زودگذر نمی‌شود و استراتژی بلند مدت خود را به خاطر کارداشیان تغییر نمی‌دهد!کیم کارداشیان یکی از چهره‌های محبوب توده‌های مردم در بسیاری از کشورهاست و استفاده از نام او و سرمایه‌گذاری بر روی او می‌تواند به برگ برنده یک شرکت برای تضمین استقبال از محصولاتش باشد. کارداشیان چندی پیش از علاقه‌اش به گوشی هوشمند بلک‌بری گفته بود و تصور می‌شد بلک‌بری روی این علاقه سرمایه‌گذاری خواهد کرد.اما مدیر عامل بلک‌بری در پستی وبلاگی که در لینکدین نوشته است به تمام شایعات در این باره خاتمه داد. جان چن می‌نویسد که ما نمی‌توانیم استراتژی بلند مدت خود را فدای تعقیب هیجان و احساسات کنیم.

کیم کارداشین

به این ترتیب به نظر می‌رسد هیچ چیز حتی نام وسوسه انگیزی به نام کیم کارداشیان قادر به تغییر برنامه چن و پیش بردن چشم اندازی که برای حرکت شرکت ترسیم کرده است، نیست.چن ادامه می‌دهد که او بابت محبت کارداشیان به بلک‌بری و محصولاتش سپاسگزار است اما تمرکز شرکت فعلا بر بازسازی و گسترش شهرت امنیتی مطلوب و افسانه‌ای این شرکت است و چیزی نمی‌تواند آن‌ها را در پیشبرد این استراتژی متزلزل کند. او می‌گوید می‌داند بسیاری از شرکت‌های موفق در امریکا به یک نام بزرگ پیوند خورده‌اند اما این قاعده نیست و می‌توان بدون نام‌های بزرگ هم در بازار پیش رفت.

 

 

 

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

ابزار هدایت به بالای صفحه