Code Center

تبلیغات

دنیای موازی موتورولا؛ ساخت تلفن های اندرویدی عجیب برای پلیس ها

دنیای موازی موتورولا؛ ساخت تلفن های اندرویدی عجیب برای پلیس ها

دنیای موازی موتورولا؛ ساخت تلفن های اندرویدی عجیب برای پلیس ها

شما قطعا موتورولا را می شناسید؛ سازنده موتو اکس، موتو ۳۶۰ و همچنین نکسوس ۶. اما دیگر موتورولا را چطور؟

سال ها پیش موتورولا به دو شرکت مجزا تبدیل شد: Motorola و Motorola Solution. اولین موتورولا در واقع همان سازنده محصولات سری موتو است که نسبت به آن شناخت کامل داریم و دیگری به ساخت تلفن های هوشمند مقاوم با ظاهری عجیب، برای پلیس و ارتش می سازد. به بیان دیگر، محصولات موتورولا سولوشن از استحکام و قدرت بدنه بسیار بالایی برخوردارند.

منبع : digiato

 

مراجعه به وب سایت موتورولا سولوشن به مانند ورود به یک جهان موازی عجیب و غریب است که موتورولا همچنان به عنوان یک شرکت مستقل در شیکاگو مشغول به کار است. از طرفی موتورولا سولوشن هنوز از لوگوی قدیمی این برند که در زمان حکومت RAZR ها دیده می شد، استفاده می کند.

این موتورولا، اخیرا دو تلفن هوشمند جدید مناسب بخش “ماموریت های بحرانی” به نام های LEX 700 و LEX L10 ساخته. همان طور که از ظاهر آنها مشخص است، این محصولات برای استفاده ماموران پلیس، تکنسین اورژانس های پزشکی، آتش نشانان و غیره طراحی شده است.

در ادامه مطالب با دیجیاتو همراه باشید.

 

LEX L10

l10-2.0

موتورولا لکس ال۱۰ دارای نمایشگری ۴.۷ اینچی، دکمه بزرگ Push-To-Talk جهت مکالمه بی سیم، پشتیبانی از شبکه LTE و دو سیم کارت است. این محصول از روبرو شبیه Nokia N9 بوده و دارای قابلیتی به نام Convert Mode است. این ویژگی در واقع یک حالت “احتیاط است” که متناسب ماموران مشغول در نیمه شب طراحی شده.

LEX 700

700-2.0

اما دومین محصول جدید این کمپانی لکس ۷۰۰ نام دارد که یک تلفن همراه هوشمند مبتنی بر اندروید ۴.۲.۲ است. این تلفن هوشمند (که قریب به یقین حتی آپدیت کیت کت هم دریافت نخواهد کرد) یک بدنه بسیار مقاوم دارد و از یک پردازنده دو هسته ای با توان پردازشی یک گیگاهرتز بهره می برد. نیازی به اشاره مجدد این نکته نیست که لکس ۷۰۰ هم همانند محصول قبلی، مناسب مشاغل خطرناک و صنعتی است و نه یک کاربر عادی.

پیشنهاد می کنیم ویدیوی تبلیغاتی موتورولا لکس ۷۰۰ را از دست ندهید.

پاسخ دهید

1 نظر

sepidar  ۱۳۹۳/۰۸/۱۹ - ۲۳:۳۲:۲۹

سلام مهربونم سپیدارم... مطالبت عالیه,دوست دارم ک اونا رو دوستامم بخونن و لایک و نشرش کنند...خوشحال میشم بیایی جامعه مجازی فیس کمپ (دارای مجوز از وزارت ارشاد) *راستی,میتونی با یه تنظیم ساده ,تبلیغ وبلاگتم بجای حق امضات بزاری...تبادل لینکم موافقم Facecamp.ir و یا campchat.ir اینم لینک شخصیمه(خوشحال میشم از این طریق عضو بشی): http://facecamp.ir/signup/invited:cecca6029a01c83a75ead54899a535d7 فدامدات


ابزار هدایت به بالای صفحه