Code Center

تبلیغات

حس خاص بودن با گوشی های بلک بری

حس خاص بودن با گوشی های بلک بری

در بازار گوشی های تلفن همراه یا همان موبایل همیشه افرادی هستند که به دنبال خاص ترین ها می گردند و بیشتر از توجه به کاربرد گوشی هوشمند خود به دنبال پیدا کردن دستگاهی خاص هستند که کمتر در دست دوستانشان دیده باشند در بازار گوشی های خاص بلکبری یک سرو گردن از رقبای دیگر خود پیشی گرفته و با پشتیبانی از نرم افزار ها و مارکت های اندروید راه روشنی را برای خود در پیش گرفته است .بلکبری ( BlackBerry ) در واقع یک شرکت کانادایی تولید کننده محصولات دیجیتال و ارتباطی است که اولین بار سرویس های ایمیل را بر روی بستر مخابراتی خود برای کاربرانش ارائه داد و گوشی های تولیدی این شرکت هم سرویس های ویژه ای را به کاربران خود به همراه آورده اند .امادر سال های گذشته با ورود گوشی های هوشمند اپل و اندرویدی از ویژگی های گوشی های بلکبری کاسته شده و کاربری یکسانی مثل بقیه گوشی های هوشمند دارند . به خاطر افزایش علاقه مردم به خرید گوشی های بلکبری ما هم سعی کردیم که تعدادی از برترین گوشی های موجود این برند را در ایران به شما معرفی کنیم که در ادامه مطلب می توانید مشاهده کنید.

منبع : 8bits

بلک بری

 

۱- BlackBerry Porsche Design P’9982 : 

اضافه شدن اسم Porsche Design به هر وسیله ای باعث بالا رفتن نجومی قیمت آن محصول و طراحی زیبا تر آن می شود بلکبری هم از این قضیه مستثنی نیست  P’9982 هم شاید از لحاظ سخت افزاری خیلی شبیه گوشی های معمولی باشد اما وجود اسم پورشه بر این گوشی باعث میشود قیمتی بالای ۶ میلیون تومان ( قیمتی معادل ۲ هزار دلار ) داشته باشد .

 

porsche design1 حس خاص بودن با گوشی های بلک بری

البته این گوشی ، دومین  گوشی است که پورشه برای بلکبری طراحی کرده است. P’9981 هم در سال ۲۰۱۱ برای این شرکت طراحی تولید کرده که این مدل هم از قیمت بالایی برخوردار است  و مدل P’9983 مدل جدیدتر این گوشی است که هنوز به بازار عرضه نشده است .

یک بدنه آلومینیومی برای پنل جلو و یک جلد چرمی در  پشت گوشی از این گوشی محافظت میکنند این گوشی از یک صفحه نمایش ۴.۲ اینچی با دقت ۳۵۵ ppi و و حافظه ۶۴ گیگابایتی به همراه پشتیبانی از کارت حافظه تا ۶۴ گیگابایت از دیگر ویژگی های این گوشی گران قیمت است .

specs hero حس خاص بودن با گوشی های بلک بری

در قلب این گوشی از چیپست  Qualcomm MSM8960 Snapdragon  یعنی Dual-core 1.5 GHz Krait به همراه رابط گرافیکی Gpu Adreno 225 استفاده شده است.

این گوشی از سیستم عامل BlackBerry 10.2 OS که جدیدترین سیستم عامل بلکبری است بهره میبرد.

 

۲- BlackBerry Z30 :

در گذشته اکثر گوشی های بلکبری دارای کیبور های کامل یا QWERTY بودند اما در سال های اخیر به دلیل نیاز کاربران به صفحه نمایش بزرگتر ، بلکبری هم دست به تولید گوشی های با صفحه نمایش بزرگتر و بدون کیبورد فیزیکی زد و سری Z این کمپانی معرفی شد. BlackBerry Z30 جدیدترین گوشی از این سری میباشد که در بازار ایران هم موجود است .

Z30 حس خاص بودن با گوشی های بلک بری

این گوشی از یک صفحه نمایش ۵ اینچی Super AMOLED با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ با ۲۹۵ PPI و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت و ۲ مگاپیکسلی در جلو بهره میبرد.

این گوشی از یک پردازنده Qualcomm Snapdragon S4 MSM8960T Pro بهره می برد که از هسته های Dual core, 1700 MHz, Krait 300 نیرو گرفته است و از رابط گرافیکی Adreno 320 و ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله درگاه microSD تا ۶۴ GB بهره میبرد .

blackberry z30 حس خاص بودن با گوشی های بلک بری

از ویژگی ها این گوشی پشتیبانی از نرم افزار های اندرویدی است که باعث شده مشکل کاربران بلکبری را در این زمینه مرتفع کند.

 

 ۳-BlackBerry Z10 : 

 بلکبری Z10 اولین گوشی از نسل جدید گوشی های بلکبری است که برای رقابت با گوشی های اندروید و اپل روانه بازار شد. بلکبری برای تولید نسخه جدید سیستم عامل خود یعنی نسخه ۱۰ بلکبری یکسال هیج گوشی جدیدی به بازار عرضه نکرد تا بتواند سیستم عاملی را آماده کند که باعث شود این شرکت از خطر ورشکستگی رهایی یابد .

Z10 حس خاص بودن با گوشی های بلک بری

این گوشی از یک صفحه نمایش لمسی خازنی ۴.۲ اینچی ایست که دارای رزولوشن ۱۲۸۰×۷۶۸ پیکسل و تراکم پیکسلی ۳۵۶ppi است اگر از این صفحه نمایش که بزرگترین صفحه نمایش بلک بری تا آن زمان بر روی گوشی های بلکبری است بگذریم این گوشی از یک پردازنده  Snapdragon S4 بهره می برد که ساخت Qualcomm است و از نوع Dual-Core Krait CPU و با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز  است. پردازنده گرافکی آن Adreno 225 است و ۲ گیگابایت حافظه رم کمک می کند تا این گوشی برنامه ها را به خوبی اجرا کند .

blackberryz10 حس خاص بودن با گوشی های بلک بری

این گوشی از یک حافظه ۱۶ گیگابایتی بهره می برد و از حافظه های  microSD تا ۳۲ گیگابایت ارتقا پشتیبانی می کند. این گوشی مجهز به یک دوربین ۸ مگاپیکسلی است که قادر خواهد بود با کیفیت FullHD 1080P فیلم برداری کند.

در پایان باید Z10 را یکی از گوشی های موفق بلک بری دانست .

۴- BlackBerry Q10 :

Q10 با کیبورد کامل QWERTY بیشتر از گوشی های بالا شیبه به گوشی های سنتی بلکبری است زیرا که داشتن کیبورد های کامل یکی از خصوصیات گوشی های بلک بری بود ( بلک بری یکی از اولین شرکت هایی بود که ایمیل را به دنیای گوشی های همراه آورد و به همین دلیل اکثر گوشی های این شرکت از کیبورد های کامل بهره می بردند. امروزه هم بلکبری یکی از امن ترین سرویس های درون شبکه ای ارسال پیامک را دارد ).

Q10 حس خاص بودن با گوشی های بلک بری

اگر از ظاهر این گوشی بگذریم این گوشی از یک پردازنده ۱.۵ گیگاهرتزی از نوع TI OMAP 4470 Chipset Dual-Core Cortex-A9 CPU به همراه پردازنده گرافیکی PowerVR SGX544 به همراه ۲ مگابایت رم  بهره می برد و عملکرد مناسبی در اجرای نرم افزار ها دارد .

صفحه نمایش این گوشی ۳.۱ اینچی با رزولوشن ۷۲۰ × ۷۲۰ و تراکم پیکسلی ۳۲۸ PPi دارد ، دوربین این گوشی هم ۸ مگاپیکسلی است و قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت Full HD ۱۰۸۰P را دارد.

در پایان اگر از طرفداران پیامک زدن باشید و از گوشی های Qwerty لذت می برید این گوشی، گوشی مناسبی برای شماست .

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...

ابزار هدایت به بالای صفحه